Friday, February 16, 2007

خونه آرین
دیروز رفتیم خونه آرین اینا... البته خیلی سخت بود .... بعد از این جریان وحشتناک دیگه خونشون نرفته بودم... یعنی حدوداً 1 ماه وچند روز....خیلی سخت بود...خیلی
اول اصلاً نمیتونستم برم .... ولی بعد تصمیم گرفتم که برم و کلی با خودم قرار گذاشتم که اصلاً اونجا گریه نکنم...ولی نشد.....همه خونه داشت روی سرم خراب میشد....در بسته اتاق آرین....عوض شدن دکور خونه....ساکت بودن خونه .... و جای خالی آرین.... وای که توی این یک ساله چه حالی داشت اونجا رفتن...ولی ...
دلم خیلی برای آرین تنگ شده ....امروز رفتیم پیشش ...دلم خیلی برات تنگ شده آرین جونم
توی بهشت زهرا داره پر میشه از فرشته های کوچولو....توی همین 1 ماهه 3 ردیف پر شده.... وای خدا داری چی کار میکنی با بنده هات.....امروز یک بچه جدید آوردن ... توی کفن بغل مامانش بود...ازش گرفتنش و گذاشتنش زیر اون همه خاک.... وای خدا نمیدونی اون مادر چه حالی داشت .... و من داشتم فکر میکردم که الآن همه بچه ها و آرین حتماً میرن استقبال اون کوچولو..... به نظر من آرین از همه اون بچه ها هم خوشگل تره و هم باهوش تر ...پس احتمالاً وقتی 1 بچه جدید میآد اول از همه میره پیش آرین .....چقدر اونجا آرامش بخشه ... آخه هیچ جای دیگه رو نمیشه پیدا کرد که بتونی بین فرشته ها قدم بزنی ...ولی اونجا پره از فرشته های کوچولو
چهارشنبه چهلم آرینه .... چهل روووووز گذشت ...چه سخت گذشت... هر چی میگذره بدتر میشه.... دلم خیلی تنگه :(

6 comments:

Anonymous said...

Salam elnaaz aziz;

vayke nadeede o nashnakhte en ghdr delam misooze ,elhai khoda behetoon komak kone ,khailiiiiiiiiiiiiiiiii skahet azizam...gerye amoonam nemideee
Marzieh

Anonymous said...

:(
دیشب که آنلاین شدم خواستم باهات حرف بزنم گفتم بهتره تو رو یاد این موضوع نندازم . نمیدونستم اینقدر دلت گرفته عزیزم !

Anonymous said...

الناز جان سلام عزیزم می دونم که خیلی سخته اما گلم هیچوقت به مقدرات الهی چرا نگو همیشه خدا رو شکر کن خدا هیچ کارش بی حساب نیست خدا بده بنده هاشو نمی خواد النازم خدا از مادر به بچه اش مهربونتره فقط خدا می دونه و از همه چی خبر دار ولی ما از هیچی خبر نداریم و برای همین یه اتفاقی که می افته می گیم چرا اما شاید به نفعمون باشه و خبر نداریم

Anonymous said...

faghat mitona begam moteaseafam
omidvaram rozi beshe ke inja az shadihaton benvisin
www.ghalb-yakhi.persianblog.com

Anonymous said...

Elnaz jan
salam khanoomi kojaei ? halet chetoure lotfan beeya kami az khodet va khoonevade benevis.........omidvaram ke tahamol en gham bozorg kami asoontar shode bashe.hamishe be yadetoon hastam,movazeb khodet bash va salam man ra be hame beresan lotfan.

Marzieh
marziehkr@yahoo.com
March 06 07

Anonymous said...

سلام خیلی وقته نیومدی من کمی نگرانت شدم امیدوارم که آرومتر باشی از خودت بگو دلم برایت شور میزند رفیق