Friday, May 16, 2008

سلام
من عمه النازم
عمه آرین و عمه آرمان
حسرت عمه گفتن آرین که 1 سال و نیمه به دلم مونده
ولی برای عمه گفتن آرمان لحظه شماری میکنم
آرمان اومد
یه پسر خوشگل و تپل مپل که خیلی خیلی خیلی شبیه داداششه
با اومدنش انگار هممون دوباره به دنیا اومدیم
تازه فهمیدیم خدا انگار ما رو هم میبینه
از قد و وزن و ..... هیچی نمیگم
یعنی اصلا دیگه نمیخوام از خوشبختی هامون بگم
میترسم خدا فکر کنه ما از خود راضی و مغرور شدیم
فقط اینقدر میگم که از اون چیزی که فکر میکردم بیشتر خوشحالم
خیلی دوستش دارم .... اگه نخوام دروغ بگم ... یکم کمتر از جونم
از همه دوستامون از طرف خودم و داداشم و همه خانوادمون تشکر میکنم که تو این مدت در کنار ما بودن و همراه ما
تو وبلاگ آرین که دیگه پست گذاشته نمیشه
میخوایم از این به بعد فقط تو ذهنمون نگهش داریم برای همیشه
منم سعی میکنم اگه وقت کنم چند وقت یکبار به امید خدا همه دوستامونو تو خوشیمون شریک کنم
ولی عکس یا چیزی در مورد ظاهر و کارای آرمان نمیگم
این دفعه میخوام خوشبختیمونو قایم کنم
یک کمی از چیزایی که تو دلم بود رو همینطوری که اومد تو ذهنم بدون هیچ ویرایشی نوشتم
خلاصه اینکه خوشحالممممممممممممممممممممممممم

8 comments:

Anonymous said...

الناز عزیز تبریک میگم. امیدوارم قدم آرمان عزیز پر از خیر و برکت باشه و روزهای خوشی رو براتون بیاره. باید به این گفته ایمان داشت که" خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری". آرین عزیز هیچ وقت از یاد ما نخواهد رفت. همیشه و در هر زمان در یاد و قلب ما خواهد بود. باور کن همه خواننده های وبلاگ شما و آرین عاشق آرین عزیز هستیم . خوشحالم با آمدن آرمان زندگیتان پر از شادی و سرور شده. از طرف من به پدر و مادر عزیز آرین عزیز و آرمان ناز تبریک بگو.

Anonymous said...

خدا رو شکر که آرمان صحیح و سلامت اومد.ایشاا... که قدمش خیر باشه و شادی دوباره رو با خودش به خونواده بیاره

Anonymous said...

ايشالا قدم آرمان كوچولو پرخير و بركت باشه
بعله اين درسته
چيزي نگين
روح آرين شاد
هيمشه باهاتون بودم
هميشه به ياد آرين بودم
مراقب خودتون باشين

Anonymous said...

مبارک باشه ایشالا خوشحال شدم از اینکه قراره هر از چند گاهی بیای و خبر بدی

Anonymous said...

مبارك باشه وخيلي كار خوبي ميكني كه ديگه نه عكس ميزاري نه اطلاعات بيشتري ميدي اميدوارم در كنار هم خوشبخت باشن و ديگه غم نبينن.

Anonymous said...

الناز جان سلام
مرسی مرسی مرسی

خیلی لطف کردی خبر خوش تولد آرمان عزیزمان را دادی.
امیدوارم که سالهای شاد و خوبی را در کنار هم داشته باشید.
از خوشحالی اشکهام بی اختیار ریخت.
خدا را شکر می کنم که دعاهای همه را اجابت کرد.
سلام من را به همه فامیل برسان .خیلی کار خوبی می کنید که عکس نمیذارید و چیزی نمی گید. من هم خیالم راحت تره.
همین که گاهی از سلامتی خودتون خبر بدین عالیه و همیشه ممنونتم.
می بوسمت عمه الناز جونم و منتظر خبر های خوش سلامتی تون به امید خدا هستم.
مرضیه

Anonymous said...

به نام خدای مهربون
الناز جان سلام و تبریک مرا پذیرا باش
عزیزم خواهرونه خواستم مطلبی رو بهت بگم که امیدوارم ناراحت نشی عزیزم اینجور نگو که تازه فهمیدم خدا انگار داره مارو می بینه عزیزم پس این همه نعمت که دور و برت هست رو کی بهت داده کسی غیر از خدای مهربون؟؟ و دیگه اینکه می گی چیزی نمی گم از خوشبختیهامون که خدا فکر نکنه مغرور شدیمم عزیزم چرا همه چیز را به خدا نسبت می دی گل نازم (شکر نعمت نعمتت افزون کند ---کفر نعمت از کفت بیرون کند)خداوند هیچ گاه از اینکه تو بیای شادیهاتون به زبون بیاری و شکرش کنی نعمت رو ازت نمی گیره اما خوب خوب می کنی که عکسو نمی ذارید و ... چون ممکنه چشم بخوره ولی تو خودتون خوبیها رو بگین از خوشبختیاتون حرف بزنید و همیشه خدا رو شکر کنید

Anonymous said...

Salam Elnaz joun khoobid? hame chi khoobe khoobe
be hame famil golet salam beresoon va Arman azizam ra bebous ..
hamsihe doa mikonam baratoon.
ye khabar koochooloo ham bedi khoobe mifahmam chera nemenevisid...kamelan dark mikonam.
bous bye

Marzieh