Saturday, January 28, 2006


in eghshe maneeeeeeeee!

2 comments:

farokh said...

man cheraa khoob nemifahmam. bebinam in bacheie rafighe mane, mage nist? oonvaght to amashi dige? mage na? oonvaght.............haaaaaaan fahmidam. mohabate khafan. ha ha . fahmidam

Anonymous said...

سلام عمه الناز عزیز...حتمن می دونی که تو این چند وقته همه دنیای بلاگ غصه داره و اشک چشمها خشک نمیشه.دلم همه ما مادرها خونه...شب و روز چهره زیبای آرین جلوی چشمامه.حس میکنم روحیه ام خیلی خرابه خیلی...مدام یاد مادرشم...توی وبلاگم جمعه تولدشه تولد گل زیبایی که زود رفت....صبور باشید و شکیبا.انشالله خدا خیلی زود آرین دیگه ای بهتون بده و از غمتون کم کنه
من بعد از خوندن مطلب سولماز از توی کما رفتنش وبلاگمو توی بلاگ اسپات حذف کردم.غم عالم تو دلم بود و نمی تونستم بنویسم.اما اومدم بلاگفا و تا به حال هر چی نوشتم واسه پسر نازنینی بوده که ...........................دیگه نیست..